Κατασκευή Ιστοσελίδας ή E-shop; Οδηγός Επιλογής για την Επιχείρησή σας

Η απόφαση για τη δημιουργία ψηφιακής παρουσίας είναι το πρώτο βήμα. Το επόμενο, εξίσου κρίσιμο, ερώτημα είναι: “Τι είδους ψηφιακή παρουσία χρειάζομαι;”. Η συζήτηση συνήθως καταλήγει στη διάκριση μεταξύ μιας εταιρικής ιστοσελίδας και ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop). Αν και οι δύο επιλογές εμπίπτουν στον ευρύτερο όρο “κατασκευή ιστοσελίδας“, ο σκοπός, η λειτουργικότητα και η στρατηγική τους διαφέρουν ριζικά.

κατασκευή ιστοσελίδας mcworks

Ως ειδικοί στο digital marketing στην MCWorks, βοηθάμε καθημερινά επιχειρήσεις να πάρουν τη σωστή απόφαση. Αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις βασικές διαφορές και να επιλέξετε την ιδανική λύση για τις δικές σας ανάγκες.

Τι είναι η Εταιρική Ιστοσελίδα;

Σκεφτείτε μια εταιρική ιστοσελίδα ως την ψηφιακή σας επαγγελματική κάρτα, την επίσημη βιτρίνα της επιχείρησής σας.

  • Κύριος Σκοπός: Η ενημέρωση, η παρουσίαση και η οικοδόμηση εμπιστοσύνης. Στόχος της είναι να πληροφορήσει τον επισκέπτη για το ποιοι είστε, τι υπηρεσίες ή προϊόντα προσφέρετε, και πώς μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας.

  • Βασικές Λειτουργίες: Παρουσίαση υπηρεσιών/προϊόντων, σελίδα “Σχετικά με εμάς”, portfolio με προηγούμενες δουλειές, μαρτυρίες πελατών (testimonials), blog και μια λεπτομερής φόρμα επικοινωνίας ή αίτησης προσφοράς.

  • Μετατροπή (Conversion): Η επιτυχία μετριέται με την απόκτηση “leads” – δηλαδή, τη συμπλήρωση μιας φόρμας, ένα τηλεφώνημα, ή την εγγραφή σε ένα newsletter. Η πώληση συνήθως ολοκληρώνεται εκτός διαδικτύου (offline).

  • Ιδανική για: Παρόχους υπηρεσιών (δικηγόρους, γιατρούς, συμβούλους), τεχνίτες, εστιατόρια, ξενοδοχεία, κατασκευαστικές εταιρείες και γενικά για επιχειρήσεις όπου η διαδικασία πώλησης απαιτεί προσωπική επαφή και εξατομικευμένη προσφορά.

Τι είναι το Ηλεκτρονικό Κατάστημα (E-shop);

Ένα e-shop είναι μια πλήρως λειτουργική πλατφόρμα διαδικτυακών πωλήσεων. Είναι το ψηφιακό σας κατάστημα, ανοιχτό 24/7.

  • Κύριος Σκοπός: Η απευθείας πώληση προϊόντων (ή και υπηρεσιών) online. Ολόκληρη η δομή του είναι σχεδιασμένη για να διευκολύνει τον χρήστη να βρει ένα προϊόν, να το προσθέσει στο καλάθι και να ολοκληρώσει την αγορά του.

  • Βασικές Λειτουργίες: Κατάλογος προϊόντων με φίλτρα αναζήτησης, αναλυτικές σελίδες προϊόντων, σύστημα διαχείρισης αποθήκης, καλάθι αγορών, ασφαλείς πύλες πληρωμών (κάρτα, PayPal, κ.λπ.), διαχείριση παραγγελιών και πελατολόγιο.

  • Μετατροπή (Conversion): Η επιτυχία μετριέται απευθείας από τις πωλήσεις. Ο βασικός στόχος είναι η ολοκλήρωση μιας παραγγελίας (checkout).

  • Ιδανική για: Επιχειρήσεις λιανικής πώλησης κάθε είδους (ρούχα, ηλεκτρονικά, καλλυντικά, είδη σπιτιού), χονδρεμπόρους (B2B e-shops), αλλά και για πώληση ψηφιακών προϊόντων (e-books, courses) ή υπηρεσιών με σταθερή τιμή.

Μπορούν να Συνδυαστούν;

Φυσικά! Πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν μια υβριδική προσέγγιση. Μια εταιρεία που πουλά εξοπλισμό μπορεί να έχει ένα πλήρες e-shop, αλλά ταυτόχρονα και ένα blog με συμβουλές, case studies και φόρμες για εξατομικευμένες λύσεις. Η κατασκευή ιστοσελίδας μπορεί να περιλαμβάνει και τις δύο πτυχές, με τη στρατηγική να δίνει έμφαση στην μία ή την άλλη.

Η Τελική Απόφαση

Η επιλογή εξαρτάται από τη φύση της επιχείρησής σας και το μοντέλο πωλήσεών σας.

  • Αν πουλάτε φυσικά προϊόντα και θέλετε να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία πώλησης, χρειάζεστε ένα e-shop.

  • Αν προσφέρετε εξατομικευμένες υπηρεσίες και ο στόχος σας είναι να κλείσετε ραντεβού ή να στείλετε προσφορές, τότε μια εταιρική ιστοσελίδα είναι η σωστή επιλογή.

Στην MCWorks, διαθέτουμε την τεχνογνωσία να υλοποιήσουμε και τα δύο είδη project με απόλυτη επιτυχία. Επικοινωνήστε μαζί μας για μια δωρεάν συμβουλευτική συζήτηση, όπου θα αναλύσουμε τις ανάγκες σας και θα σας προτείνουμε την βέλτιστη ψηφιακή στρατηγική.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Κύλιση στην κορυφή